Jak urządzić pomysłowo biuro?

W ostatnim czasie jako firma rozwojowa postanowiliśmy zmienić swoją lokalizację i przenieść się do nowoczesnego biura w Warszawie na Mokotowie. Pierwszym problem jaki się wtedy pojawił to gdzie znaleźć odpowiednią ofertę? Natomiast drugie pytanie to jak z pomysłem urządzimy nasze nowe biuro? Tym bardziej, że nie posiadamy adekwatnej do tego celu wiedzy i zdolności. Trzeba było zatem poszukać firmy, która zajmie się pomysłowym urządzeniem naszego biura na Mokotowie.

Cały proces od znalezienia odpowiedniej lokalizacji, poprzez urządzenie i do przeprowadzki firmy zajął nam niespełna pół roku i sądzimy, że termin ten jest stosunkowo krótki. Nastawialiśmy się nawet na dwukrotnie większe ramy czasowe. Jesteśmy z tego dumni.

Gdzie szukaliśmy biur na Mokotowie?

Z pomocą przyszła nam znajoma, która kilka miesięcy temu również przenosiła się do jednego z biurowców w dzielnicy Mokotów. Poleciła ona nam firmę posiadającą bogatą ofertę biurową w tej dzielnicy Warszawy. Strona posiada wiele nowoczesnych ofert jeśli chodzi o biura do wynajęcia na Mokotowie. Znaleźliśmy tam bardzo dużo ciekawych propozycji, ale było ich nawet aż za dużo i przy wyborze musieli nam pomóc pracujący tam i oferujący usługi doradcze w tym zakresie pracownicy. Musimy przyznać, że bardzo sympatyczni i rzeczowi oraz w pełni kompetentni specjaliści od wynajmu biur. Po wstępnej selekcji wybraliśmy dwie lokalizacje, obie były umiejscowione na ul. Domaniewskiej, która skupia w sobie najwięcej dużych, nowoczesnych biurowców. Musieliśmy dokonać wyboru pomiędzy Mokotów Point a Domaniewska Office Park. Obie lokalizacje miały swoje plusy i minusy. Jednak zdecydowanie większą liczbę plusów uzbierał dla nas Mokotów Point. Co przemówiło definitywnie na jego korzyść? Przede wszystkim to, że biurowiec ten posiadał znacznie większe możliwości jeśli chodzi o aranżację wnętrza. Nasz wybór konsultowaliśmy ze specjalistami od urządzania biurowców i to oni przedstawili nam koncepcję aranżacji, która pasowała do Mokotów Point.

Czyli jedno już wiecie, przenosimy się do nowego biurowca w Warszawie – Mokotów Point!

Pierwsze problemy z urządzeniem naszego biura

Na wstępie pojawiły się pierwsze problemy z odpowiednią aranżacją, ponieważ trzeba było w naszym nowym biurze wydzielić trzy odrębne powierzchnie – ze względu na liczbę osób, które miały tam pracować. Podstawą przy urządzaniu biura z pomysłem jest to aby dobrze wydzielić odpowiednią ilość pomieszczeń, tak by jednocześnie zachodziła synergia przy współpracy zespołu, ale jednocześnie każdy z członków zespołu musi posiadać swoją własną przestrzeń biurową by móc odizolować się od innych gdy trzeba.

Osoby odpowiedzialne za to zadanie uporały się z nim w sposób wyśmienity. Jedno duże pomieszczenie biurowe zostało podzielone płytami kartonowo gipsowymi na trzy odrębne. Obecnie z perspektywy czasu wiemy, że było to idealne rozwiązanie.

Jakie inne pomysły wdrożyliśmy urządzając biuro?

Podstawa to nowoczesny design, mieliśmy dość starych prlowskich mebli biurowych i ciemnych pomieszczeń. Nasze nowe biuro zasługiwało na to by wprowadzić tam świeżość, jasne kolory mebli, doskonałe oświetlenie, które nie tylko poprawia komfort pracy, ale również sprawia, że w biurze robi się przyjemna ciepła atmosfera. Specjaliści od aranżacji wnętrz biurowych zadbali o to by biurka były odpowiednio dopasowane do pracowników, ściany pomalowane na odpowiednie kolory, a fotele biurowe były niezwykle ciekawie zaprojektowane i jednocześnie bardzo wygodne. Nad biurkami zawisły niezwykle przyjemnie wyglądające lampy zwisające. Zadbano również o to by w biurze był odrębny pokój przejściowy dla naszej sekretarki.

Minęło już przeszło 5 miesięcy od czasu naszej przeprowadzki do nowego biura na Mokotowie i możemy zdecydowanie stwierdzić, że najważniejsze to posiadać pomysł na nowoczesne urządzenie takiego biura, wówczas i efektywność oraz satysfakcja z pracy ulegają wzrostowi. Życzymy każdemu z Was by Wasze firmy rozwijały się równie prężnie, byście kiedyś również otworzyli swoje biura na Mokotowie w Warszawie!