Dyskont Trójka

Jeśli chodzi o Kielce to dyskont trójka jest najtańszym tego typu sklepem jaki miałem okazję odwiedzić. Mają bogatą ofertę i często aktualizowaną o nowe promocje. W zeszłym tygodniu miałem okazję po raz kolejny przyjemność zrobić tam zakupy. Chciałem podzielić się z Wami moją relacją i podać przykładowe ceny jakimi zaskoczyła mnie ta marka. Dodam, że w całych niemal Kielcach (a odwiedziłem takich dyskontów naprawdę wiele) średnia cena jeśli chodzi o konkretne towary właśnie w Trójce jest najniższa.

Na wstępie muszę zaznaczyć, że bardzo tanie jest tam mięso, np. w jednej z ostatnich ulotek reklamowych można było znaleźć ofertę sprzedaży ćwiartek z kurczaka w cenie 2,99zł za kilogram lub żeberka za jedyne 9,99zł za kg. Według mnie pod względem konkurencyjności jeśli chodzi o ceny mięs to ten sklep ten nie ma sobie równych, jest to dyskont bardzo konkurencyjny jeśli chodzi o ceny mięs. Również bardzo atrakcyjne w tym sklepie są ceny warzyw czy niektórych owoców. Obecnie mamy sezon na mandarynki. Jeśli nie wiecie gdzie je kupić najtaniej to wybierzcie się do dyskontu trójki tam kupicie mandarynki za 2,99zł za kg. Wysoce atrakcyjna cena, która przyciąga ludzi i nowych klientów. Jedna z nowości w Kieleckiej Trójce to bałwanek Nutella w cenie 16,99zł za kg. W Polsce jest to nowość – opakowanie nutelli stylizowane jest na bałwanka. Jak widać Kielecki dyskont dba o nowości i o to by w sklepie nie brakowało nowych, zaskakujących klienta produktów.

Bardzo ciekawie wygląda także aranżacja sklepu. Dyskont Trójka posiada przestronne miejsca, a poszczególne regały z produktami są rozstawione na odpowiedniej szerokości, co nie sprawia problemu w mijaniu klientów z wózkami zakupowymi. Sklep sprawia wrażenie przytulnego i zachęcającego do zakupów. Pani w kasach są bardzo miłe, a obsługa idzie bardzo sprawnie. Nie miałem jeszcze nigdy takiej sytuacji abym czekał długo w kolejce lub żeby Pani kasjerka byłą nieprzyjemna i oschła. Widać, że obsługa przywiązuje uwagę do tego by jego klienci czuli się w sklepie komfortowo, wzbudzając w nich zaufanie tylko działają na swoją korzyść, gdyż wielu klientów (np. takich jak ja) po zadowolonych zakupach z całą pewnością powróci jeszcze nie raz na zakupy do Trójki na ulicę Wyspiańskiego lub na Klonową, gdzie wkrótce będzie otwarty drugi ich sklep. Planowana data startu sprzedaży w nowej lokalizacji to styczeń 2015 roku. Z faktu otwarcia nowego sklepu ucieszą się zapewne mieszkańcy ulicy Klonowej, którzy będą mieli teraz bardzo blisko do sklepu z niskimi cenami.

Dyskonty takie jak Trójka w Kielcach coraz prężniej rozwijają się w naszym kraju. Spośród czołowych graczy na polskim sektorze niekupieckim asertywność największa istnieje Boża krówka, która ma 14 proc. akcesów w bazarze handlu szczegółowego. Za nią istnieje bezdeń i stępor między pozostałych dyskontów – wynika z wyliczeń jednego z banków inwestycyjnych opisanych w czasie VII Forum Handlu i Zbytu Spożywczego. Jak wyglądają na tym tle pozostali gracze?

Z wyliczeń firmy badawczej wynika, iż sklepy zaliczane aż do rangi dyskontów coraz mocniej obezwładniają własnych wymiana handlowa. Od 2007 roku akcesy w bazarze Petronelki, Lidla, Netto oraz Aldi skoczyły z 8% aż do 21%. W tym tychże terminie hipermarkety zauważałyby obniżenie – ich wkłady w rynku spadły z 18 aż do 17%. Rynkowym liderem zostaje Boża krówka (14 proc. sektorze). Od tego czasu matki rodzinę sieci spośród porównywalnymi wkładami w targu: Auchan aż do spółki z Realem ma 5 procent. polskiego niemerkantylnego tortu, Tesco – 4,9 procent. tudzież Lidl – 4,7 proc. wkładów w sektorze. Na kolejnych terytoriach wyszukują się Kaufland tudzież Carrefour (po 3,2%.), i stopę rozwiązują E.Leclerc i Netto (oba sklepy mają wkłady w własnym handlu na pułapie 1,2 proc.).

Gdy pewnie, targowisko solidnych sieci niemerkantylnych w Polsce istnieje silnie rozdrobniony: w Polsce piątka najogromniejszych sieci niekupieckich ma 32 proc. zbytu. Gwoli zestawienia w Hiszpanii owo 47 proc., natomiast w Portugalii – 72 proc.

W pozycji lokalnego handlu integracja jest nieuchronna – rzekła Pani Joanna spośród instytucji nieprzejmującej Nielsen. A cierpią na niej przede całym dostawcy. – Licznego sieci komercyjne sobie doradzą, przecież sztandarowe wydatki integracji poniosą tylko producenci. Sieci będą powoli tworzyły jedność, będą barczysty w władzę, i w szrama za tym ich żywość zakupowa, tudzież będą pragnęłyby posiadać takie tęż warunki, którego dziś mają Biedronka i Lidl. Owo pokaźnego prowokacja, natomiast oznaczenia w Europie odsłaniają, że jeżeli kontrahentom uda się dostroić aż do kolejnych stylów, owo przetrzymają ów dotkliwy trwanie – interpretował Pan Filipe

Innym niezaprzeczalnym atutem do tego by dyskonty coraz bardziej ewoluowały jest to, że ludzie chcą w takich mniejszych sklepach kupować markowe produkty. Tak też robi Trójka w Kielcach, jako dyskont nie wprowadzają jedynie produktów firmowanych swoją marką, ale dbają o to by w zaopatrzeniu były również produkty znanych marek – robi tak konkurencja. Największe sieci dyskontowe w Europie starają się w ten sposób pozyskiwać klientów, przyciągając ich atrakcyjną ofertą. Tutaj jest właśnie przyszłość Kieleckiego Sklepu! Trzeba prężnie działać w zakresie prowadzenia promocji produktów markowych, jednocześnie oferując je swoim klientom z bardzo atrakcyjnych i niezwykle konkurencyjnych cenach.